Mida on Argo Lipp õppinud, aidates sadu kliente ja investeerides reklaami rohkem kui 4,2 miljonit eurot.
Miks on õigesti paika pandud mõõtmine kriitilise tähtsusega ja kuidas sa ilma selleta sadu või tuhandeid eurosid raiskad.
Milline kampaaniate struktuur aitab sul Google’ist õiglase hinnaga kliente “osta”.
Kuidas jaotada kampaaniate vahel eelarvet nii, et maksimaalne tulemus minimaalse kuluga kätte saada.
Kuidas märksõnu efektiivselt kasutada (ühe reaalse kliendi näitel).
Millist tüüpi märksõnadega tasub alustada ja kuidas tulemuste parandamiseks pidevalt kontot optimeerida.
Miks annab kvaliteediskoori optimeerimine sulle konkurentide ees eelise.
Milliseid raporteid peaksid jälgima, et aru saada kui edukad su reklaamid on.
Kuidas teenusepakkujat valida ja sellega mitte ämbrisse astuda.
Küsimused, mida küsida praeguselt teenusepakkujalt.
20 nõuannet, mille abil veebileht usaldusväärsemaks ja seeläbi kõik oma reklaamikanalid kasumlikumaks muuta. Pane need käiku ja sa saad väiksema turunduseelarvega rohkem kliente.
Vastused sinu küsimustele – saad teadmised kohe ellu rakendada.