489
laboranti
33
põhjalikku videokoolitust
71
eksperti
59.8 €
kuutasu (sh KM)

Eksperdid

Timo Porval

Timo on turundusstrateeg ja digiturunduse entusiast, kes aitab ettevõtetel erinevaid digiprojekte nende äri suurde pilti sobitada, et need võimalikult palju tulu tooksid.

Turundusideedes keskendub ta alati suurele kasutajate kasule. Lisaks Turunduslaborile leiab tema ettevõtmiste hulgast ka digiagentuuri Lavii ja podcasti “Ekspordime”.

Sven Nuum

Sven Nuum on sotsiaalmeediaturunduse koolitaja, kes on koos partneritega üles ehitanud mitu ettevõtet. Koos Teet Torimiga pandi alus Boost Yourselfile ja Nullist turunduskoolile ning Shalini Modyga GraceFiti online-treeningprogrammile. 

Sven saab uhkusega öelda, et on aidanud umbes 10 000 eestlase menüüsse tuua tervisliku smuuti. Nullist turunduskoolis on ta aidanud sadadel alustavatel ettevõtjatel jalad alla saada.

Karl Kangur

Karl Kangur on maailmatasemel SEO ekspert. Ta vastutab USA SEO agentuuri Smash Digital turunduse ja müügi eest ning lisaks sellele tegeleb ta väga aktiivselt mitmete affiliate lehtedega.

Karli kirjutatud artikleid võib leida sellistelt lehtedelt nagu Forbes, TNW, Recruiter ja Thrive Global. Tema tagasiside on leitav maailma parima lingianalüüsi tööriista ahrefs.com avalehelt.

Priit Kallas

Priit Kallas tegeleb internetiturundusega aastast 1995. Ta on asutaja ja strateeg digiagentuuris DreamGrow, mida külastab kuus u 100 000 inimest.

Priit on internetiturundusest rääkinud sadadel seminaridel ja konverentsidel. Samuti on ta sage külalislektor Eesti ülikoolides.

 

Andrus Albi

Andrus Albi on Southwestern Consultingus müügitreener. Tema poolt juhitud treenerid asuvad Eestis, Soomes, Lätis, Leedus, Šveitsis ja Itaalias ning nende kliendid on enamikes Euroopa riikides. Ta on teinud müügiesitlusi umbes 50 000 jagu.

Andruse treenitavad on täna nii müügiinimesed, müügijuhid kui ka ettevõtete juhid. 

Indrek Saul

Indrek Saul on kasvustrateeg, kes aitab ettevõtetel kasvu kahekordistada.

Ta on praktiseerinud kokku kuus aastat kahes rahvusvahelises konsultatsiooniettevõttes, KPMG Management Consulting ning PriceWaterhouseCoopers Advisory.

Katrin Vilimaa-Otsing

Katrin Vilimaa-Otsing on digiturunduse ekspert ja turundusstrateeg, kes on valdkonnas tegutsenud üle kümne aasta. Üks tema lemmikprojekte on olnud Tuleva pensionifondide turule toomine, sest muutus, mis sellest kogu pensioniturul alguse sai, oli võimas. 

Katrini filosoofia nii elus kui ka äris on: tee teistele seda, mida sa tahad, et sulle tehtaks. See päriselt töötab. 

Olesija Saue

Olesija Saue on Goal Marketing OÜ strateeg, raamatu “Bränd Nimega Sina” kaasautor, koolitaja, AoEC poolt akrediteeritud Executive Coach, sertifitseeritud NLP praktik ja EBS Executive Education koostööpartner.

Olesija on loonud nullist oma metallivahendusfirma, käivitanud e-poe, müünud rohkem kui 5000 kliendile ja aastal 2010 võitnud edukaima sotsiaalmeedia turunduja tiitli.

Katrin Kiviselg

Katrin Kiviselg teeb B2B müügikonsultatsiooni start-upidele North Star Consultingus. Ta on koolitanud müügiinimesi Kanadas, Euroopas ja Austraalias, on olnud Directori esikaanel ja müünud 7 suve raamatuid.

Praegu on Katrini peamine fookus Baltikumi start-upide aitamisel. Tema klientide hulka kuuluvad näiteks Adcash, Barking, Bolt, Eziil, MeetFrank ja Montonio.

Shalini Mody

Shalini Mody on naiste enese eest hoolitsemise online-programmi GraceFiti asutaja. Tema juhitavas kogukonnas on täna üle 8000 liikme.

Shalini taust on väga mitmekülgne. Tal on magistrikraad kunstiajaloos, ta on aastaid tegelenud võimlemise ja professionaalse kõhutantsuga ning olnud pikaaegne treener ja ettevõtja.

Indrek Põldvee

Indrek Põldvee peamiseks fookuseks on ettevõtete aitamine LinkedInis. Tema klientide hulgast leiab näiteks Äripäeva, TalTechi, EBS-i, Magnumi, Eesti Töötukassa, Tehnopoli ja SuperAngeli. Koos oma tiimiga on ta korrastanud rohkem kui 150 LinkedIni profiili.

Tema agentuur ei tegutse ainult Eestis, vaid aitab LinkedIni potentsiaali avada ka rahvusvahelisel tasandil. Neil on kliente lisaks kodumaale ka Soomes, Leedus, Norras, Taanis, Saksamaal, Austrias, Ukrainas ja Ungaris.

Karola Karlson

Karola Karlson on vabakutseline turundusjuht. Ta on teinud koostööd Bolti, Lingvisti, Restreami, MeetFranki, Click & Grow ja paljude teiste brändidega. Kõige enam tunneb ta oma karjääriajaloos uhkust Bolti globaalse turundustiimi ehitamise üle 3-lt inimeselt 30-le. 

Karola peab kahte edukat blogi – turundus- ja kirjandusteemalist – ning on andnud endale lubaduse mitte väga kauges tulevikus turundusega hüvasti jätta ja raamatuid kirjutama hakata. 

Evelin Org

Evelini kireks on müük, turundus ja (persooni)bränding. Ta on töötanud erinevates rahvusvahelistes ettevõtetes ja tegelenud meeskondade juhtimisega. Üle 10 aasta tegutses ta hotell Viru müügi- ja turundusdirektorina.

Aastal 2018 asutas Evelin oma ettevõtte You Brand Up. Ta on raamatu „Bränd nimega Sina“ kaasautor.

Roland Tokko

Roland Tokko on Eesti suurima enesearengukeskkonna Edu Akadeemia asutaja. Ta on suure missiooniga ettevõtja, kelle eesmärgiks on tuua inimestes välja nende täielik potentsiaal.

Roland on lava jaganud mitmete maailmanimedega, nende hulgas Robin Sharma, Robert Kiyosaki, Jack Canfieldi, Jean Claude van Damme ja Eric Edmeadesega.

Taavi Kalvi

Taavi Kalvi on Google’i reklaamide agentuuri Holini kaasasutaja ja arendaja.

Ta on olnud ärimentor Tallinna Loomeinkubaatoris ning aidanud erinevatel ettevõtetel oma äri Google’i reklaamidega järgmisele tasemele viia.

Peeter Marvet

Peeter Marvet on IT-spetsialist, internetiaktivist ja ajakirjanik. Ta on külalislektor Eesti Kunstiakadeemias ja küberturbe evangelist Vaimos.

1999. aastast peab ta populaarset tehnoblogi nimega Tehnokratt!.

Erkki Markus

Erkki Markus on Smaily asutaja, tegevjuht ja toote omanik. See on tema sõnul unistuste töökoht, kus on maailmatasemel tehnoloogiad, põnevad väljakutsed, bürokraatiavaba töö ja lahe kokkuhoidev meeskond. 

Kindel plaan miljonäriks saada tegi Erkkist kiiresti ettevõtja ning aastast 2005 ongi ta iseenda peremees. Ta on loonud kaks ettevõtet, millest mõlemast on kasvanud oma valdkonna liidrid.

Jürgen Veerme

Jürgen Veerme on Photopointi turundusspetsialist, kelle ülesannete hulka kuulub muuhulgas igapäevane artiklite kirjutamine Photopointi blogisse, vajadusel kaastöötajate artiklite toimetamine ja kogu ülejäänud sisu eest vastutamine. 

Jürgenist sai hingelt turundaja siis, kui ta pidi ülikoolis kõrvaleriala valima ning sattus “Turunduse aluste” loengusse. Turundus oli esimesest hetkest peale põnev ja mitmetahuline ning köidab teda siiani. 

Kairo Kraaner

Kairo Kraaner on digiturunduse entusiast ning Google Adsile spetsialiseerunud agentuuri Veebiguru looja ja strateeg. Tal on digiturunduse kogemust rohkem kui 13 aastat. 

Kairo jõudis digiturunduse juurde 2008. aastal ühes rahvusvahelises ettevõttes, kui tema juurde tuli ettevõtte juht ja ütles: “Kuule Kairo, me kulutame üüratuid summasid Google Adwordsile, ilma, et me teaksime, kuidas see töötab. Kas sa tahaksid sellega tegeleda?” Kairo viskas joonestustarbed nurka ja edasine on juba ajalugu. 

Raido Tamar

Raido Tamar on vabakutseline SEO-ekspert, kes aitab ettevõtetel otsingumootorites paremaid tulemusi saada. Ta on koostööd teinud nii suurte e-poodide kui väikeste nišiäridega. Edukaid SEO-projekte on tal tänaseks ette näidata juba rohkem kui 300.

Nüüdseks on Raido juba rohkem kui kümme aastat Eesti ettevõtteid aidanud ning on viimased viis aastat teinud seda oma Pärnu kontorist. 

Viljo Vabrit

Viljo Vabrit on CXL Grupi ettevõtete nõukogu liige. Nende asutatud agentuur Speero on veebiäride optimeerimise valdkonnas üks maailma juhtivaid konsultatsiooniettevõtteid, mis on aidanud käivet kasvatada ka miljardiettevõtetel. Ta on teinud koostööd teiste hulgas Nuts.com-i, Adore Beauty ja Marriottiga.

Lisaks üle 10 aasta kestnud ettevõtjakarjäärile on Viljo olnud 6 aastat õpetaja ja õppejõu rollis ning panustanud seeläbi turunduse ja ettevõtluse järelkasvu.

Richard Rõõmusaar

Richard Rõõmusaar on Veebimajutuse turundusspetsialist ja ärikonsultant.

Turundussündmusel “12 tundi turundust” rääkis ta Veebimajutuse näitel sellest, kuidas sisuloome strateegia paika panna.

 

Teet Torim

Teet Torimil on kolm ametit: ta on Nullist digiturunduse koolitaja, Tallinna Tehnikaülikooli lektor ja Eesti E-kaubanduse Liidu juhatuse liige. 

Nullist on Teedu ja Sven Nuumi ühiselt loodud ettevõte, mis on jõudnud oma valdkonnas Eesti tippu. Teedu ärifilosoofia on: protsessid ja analüüs annavad võimaluse edu korrata. 

Tõnu Väät

Tõnu Väät on Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht. Ta on uhke, et praeguseks kuulub liitu juba üle 400 Eesti ettevõtte, aga ka rahvusvaheliselt näiteks Mastercard, AboutYou ja mitmed teised.

Tõnu ärifilosoofia on: kõik on võimalik, kui seda tahta. Võib-olla sellepärast ongi liidu liikmete arv viimastel aastatel kahekordistunud ning E-kaubanduse Liit üks suuremaid ja aktiivsemaid erialaliitusid Eestis.

Piret Ilver

Piret Ilver on 20 Sokisahtli füüsilise poe, Sokisahtli e-poe, soolakohviku ja gurmeesoola poe Salt’s Up omanik. Sokke on ta müünud 32 ning soola 36 eri riiki. Erilisematest asukohtadest saab välja tuua Omaani ja Katari.

Iga kuu saavad tema ettevõtted eksporditurgudelt 400–500 tellimust.

Kristi Unt

Kristi Unt on Omniva Eesti üksuse juht. Kristi on uhke selle üle, et Omniva tiim suudab mitukümmend tuhat pakki ühe päevaga muretult sihtkohta toimetada ning et Omniva on end Baltikumi partnerina tõestanud sellistele e-kaubanduse gigantidele nagu ASOS, AboutYou ja Zara. 

Kristi ärifilosoofia on lihtne: hoia oma inimesi nii nagu sa soovid, et nemad hoiaksid kliente ja sinu äri.

Anneli Andersen

Norras elav Anneli Andersen aitab Eesti ettevõtetel Norra turule siseneda. Selle turuga toimetab ta juba 2007. aastast, eksportmüügi ja äriarendusega kokku rohkem kui 20 aastat. 

Anneli veab ekspordibutiiki Export2Norway. Tema maksvate klientide seas on ettevõtteid start-up’idest kuni 100-miljonilise käibega ettevõteteni välja. Tema jälgijate arv LinkedInis on ületanud 12 000 piiri.

Kaidi Tiitson

Kaidi Tiitson asutas koos Juan Borrasega Outvio, mis valiti aastal 2019 Tartu sTARTup Day’l parimaks early-stage iduettevõtteks. Võiduga kaasnes 250 000 euro suurune ingelinvesteering, millest Kaidi ja Juan siiski loobusid.

Kaidi tiimi loodud tarkvara on leidnud lühikese ajaga sooja vastuvõtu lisaks Eestile ka Hispaanias.

Kairi Kuuskor

Kairi Kuuskor on Bold Tuesday üks asutajatest. Nende tooteid on eksponeeritud paljudel disainimessidel Londonist Milano ja Tokyoni ning läbi veebipoe on need jõudnud 79 riiki üle maailma.

2020. aastal tegi Bold Tuesday poole aastaga ära umbes kahe aasta töö. Nad mõtestasid oma tegevuse täiesti ümber ja tulid välja põnevate visioonitahvlitega.

Mariliis Pikkar

Mariliis Pikkar alustas rõivaste valmistamist 6–7-aastaselt ja unistas terve elu oma moebrändist. Kuni ta selle ühel päeval ära tegi. Täna julgeb ta järjest suuremalt mõelda. 30% tema ettevõtte käibest tuleb läbi ekspordi koguni 15 erinevast riigist, suur osa seejuures USAst ning Kanadast.

Mariliisi kirge ja vastutustunnet näitab see, et kord tegi ta 56 tundi jutti pruutpaaririideid, et need õigeks ajaks valmis saada.

Aleks Koha

Aleks Koha on influencer-turunduse platvormi Promoty kaasasutaja ja tegevjuht. Ta on hariduselt insener ja tal on teadmistepagas nii äri- kui tehnoloogiamaailmas, mistõttu suudab ta pidevalt seoseid leida ja uusi ideid genereerida.

Promoty platvormil on tehtud üle 10 000 koostöö ning seda kasutab üle 4000 turundaja 8 riigis.

Hando Sinisalu

Hando Sinisalu on konverentsi- ja seminariäris olnud aastast 2004. Ta on korraldanud põnevaid üritusi 36 riigis, sealhulgas Ghanas, Pakistanis, Vietnamis ja Dubais.

Hando on loonud kõigile turundajatele ja ettevõtjatele tuttava brändi Best Marketing ning on autoriks raamatule “The Best of Global Digital Marketing: The Storybook”.

Ketlin Kasak

Ketlin Kasak on Eesti värbamisinnovaator ja tipptasemel värbamissüsteeme pakkuva ettevõtte Kasak Solutions asutaja ja eestvedaja

Tema kogemustepagasis on 14 aastat töökogemust personalivaldkonnas. Mõni aasta tagasi kirjutas ta raamatu “Kuidas värvata ja hoida parimaid inimesi?”.

Meelis Anton

Meelis Anton on Cleveroni COO. Cleveroni tehnoloogia vahendusel antakse kätte üle miljoni paki kuus. Kui iga klient hoiab nende abil kokku ühe minuti, siis teeb see kokku 2 aasta jagu ajavõitu.

Cleveroni klientide hulgast võib leida sellised gigandid nagu Walmarti, ASDA ja Zara.

Priit Kallas

Priit Kallas seisis ärimudelit kokku pannes silmitsi väljakutsega, kuidas müüa maha 40 000 € maksev maja, mille eest küsitakse 100% ettemaksu, mis kaalub 3,5 tonni ja mille paigalduseks on vaja sihtriigis eraldi meeskonda. 

Tänaseks müüvad nad Iglucrafti brändi alt 100 sauna ja 100 maja aastas. Sauna ostjate hulgas on ka David Beckham.

Marten Saar

Marten Saar on SEO-ekspert ning turundusele, veebiarendusele ja SEO-le keskendunud agentuuri LiftSparki üks asutajatest.

Kui Marten parasjagu turundusega ei tegele, paneb ta seljakoti selga ja läheb loodusesse matkama.

Aldo Vassar

Aldo Vassar on advokaadibüroo LINDEBERG vandeadvokaat, kelle peamised tegevusvaldkonnad on tööõigus, lepinguõigus,  kinnisvara ja ehitus. Kuna Aldot on alati huvitanud infotehnoloogia ja kõik tehnikaga seonduv – lapsena tahtis ta lausa inseneriks saada –, läbis ta magistriõpingud Tartu Ülikooli IT-õiguse õppesuunal. 

Aldo on lisaks muudele tegemistele ka Tallinna Majanduskooli lektor ja Eesti Advokatuuri tööõiguse komisjoni liige.

Liitu Turunduslaboriga

Ligipääs kõikidele koolitustele ja privaatsele foorumile
49 € + km = 59.8 € kuus või 490 € + km = 597,8 € aastas

  • 28 erinevat põhjalikku videokoolitust (väärtus 8260 € + km = 9912 €)
  • 100 päeva 100% raha tagasi garantii
  • Liikmeks olemisel mingit ajalist kohustust ei ole ja võid igal ajal lahkuda
  • Peale maksmist saad ettevõttele ka arve
  • Saad end ümbritseda sarnase mõttelaadiga inimestest, et neilt õppida ja tuge saada.

Täpselt see muutus, mida vajad

Liitu Turunduslaboriga