Seekord on külas turundusstrateeg, kellele meeldib nullist luua ning arendada uusi ja julgeid brände. Lubagem tutvustada, Taavid Mikomägi.
Hoolimata noorusest on Taavidil juba 8 aastat turunduses kogemust, millesse paneb alati aususe, läbipaistvuse ja armastuse. Miks muidu kutsub ta ennast ka ärihipiks. 😉
Ta on oma käe ja loovuse külge pannud sellistele brändidele nagu The Naturist, Veriff, Nudist, Täitsa Pekkis Milline Mees, Münt, OA Coffee ja paljud teised.
Taavidiga võtame arutluse alla järgmised küsimused:
- Mis üldse on bränd ja mida ta ei ole?
- Kuidas läheneb Taavid nullist brändi loomisele?
- Keda kõike on vaja kaasata, et sünniks üks äge bränd?
- Suurimad vead, mida brände luues tehakse
- Kas ja kui palju on vaja brändi jooksvalt arendada?
- Mida peab Taavid turunduses oluliseks ja millest võib mööda vaadata?
- Millised on tema suurimad õnnestumised ja ämbrid?
- Millised turundustiimid õnnestuvad ja millised mitte?
- Millises suunas peaksid turundajad ja ettevõtjad ennast rohkem arendama?
- Millised on Taavidi lemmikraamatud ettevõtlusest ja turundusest?
- Kuidas käib loovate tekstide kirjutamise protsess? Ideedest lõpplahenduseni
- Kindlasti veel väga palju muud põnevat. Tule kohale ja saa teada