Kuidas oma e-äri
paremini turundada

TEADMISED JA MUUTUSED, MIS SU ÄRI UUELE TASEMELE VIIVAD

REEDEL, 25. NOVEMBRIL KELL 09:45–18:30

ALATES KELL 18:30: RAHAKRATT, DJ KARINSMATIC JA NETWORKING

13 oma ala tippu

16 667 € eest auhindu

Tule Kultuurikatlasse kohale või vaata tasuta otseülekannet

12 oma ala tippu

22 249 € eest auhindu

Tasuta otseülekanne

TASUTA OTSEÜLEKANNE KÕIGILE

KATI JA TEET TORIM, KELL 10:00 - 10:50

KÕHUTUNDETURUNDUS EI TOIMI. KLIENDIST TULEB ARU SAADA!

Turundusmentorid Kati Torim ja Teet Torim räägivad kliendikesksest digiturundusest ja jagavad 3 lugu elust enesest. 
  • ​Tehnoloogia kasutamine ei õpeta meid alati kliendist päriselt aru saama. Kuidas liiklus kodulehele oli suurepärane, aga ostud jäid tulemata. Tõstsime ostu sooritamise protsendi 2-lt 4-le. (Strateegia)
  • ​Parim turundusstrateegia on ehitatud sinu kliendi, mitte toote või teenuse ümber. Kuidas ehitasime ja kujundasime kogu tooteportfelli kliendi ümber nii, et 2 toote asemel saime müüa 8. (Segmenteerimine) 
  • Ära keskendu ainult kliendiintervjuudele, kuula ka oma töötajaid. Kuidas õppisime töötajate tagasisidet ja korduma kippuvaid küsimusi kuulama ning sellega oma e-poe kasutajakogemust parandasime. (Tagasiside) 
SIIRI TIIVITS-PUTTONEN, KELL 11:00 - 11:50

KUIDAS KASVATADA E-ÄRI? KUIDAS SEDA TEHA KESKKONNASÕBRALIKULT?

  • Mis on põhisammud e-äri kasvatamisel? Millised on peamised takistused?
  • ​Kuidas automaatturundus edu toob?
  • ​Tarbija ootab aina enam keskkonnale tähelepanu pööramist. Mida ma saan selleks juba täna ära teha.
REIMO ÄRM, KELL 12:00 - 12:50

UUTE KLIENTIDE LEIDMINE JA OLEMASOLEVATE KASVATAMINE GOOGLE’I JA META REKLAAMIDEGA

  • Paneme Google Searchi enda eest tööle ja toome koju kliendid, kes on juba valmis meie tooteid ostma.
  • ​Laiendame uute klientide otsinguid Display-võrgustikes, tuues sisse Facebooki, Instagrami ja YouTube'i.
  • ​Jagame kasulikke nippe, mis teevad klientide leidmise lihtsamaks.
ILMAR MIHKELSOO, KELL 13:00 - 13:50

SUURTE EELARVETE HALDAMINE KLIKIPÕHISES REKLAAMIS

  • Mis on suur eelarve? Kuidas selle abil rohkem saavutada? Millised on ohud ja kuidas neid vältida? Mida teha, et suur eelarve turundajat lollimaks ei muudaks.
  • Tracking’u olulisus algoritmide ja automatiseeritud turunduse maailmas. Selleks, et arvutid suudaksid üha rohkem ära teha, on vaja korralikke andmeid.
  • ​Kanalite ja kampaaniatüüpide tekitatud komplekssus toimib sinu kasuks. 
MARELLE ELLEN, KELL 14:00 - 14:50

INFLUENCER-TURUNDUSE STRATEEGIA WORKSHOP

  • Influencer-turunduse psühholoogia: miks see toimib? 
  • ​Millist rolli influencer-turundus täidab ja kuidas seda mõõta?
  • ​Paneme influencer-turunduse strateegia samm-sammult paika.
TIMO PORVAL, KELL 15:00 - 15:50

KUIDAS KLIENTI PAREMINI MÕISTA, TEMAGA PIKAAJALINE SUHE LUUA JA TEMALT TAGASISIDET KÜSIDA

  • Nõuanded kliendiintervjuude ja küsitluste tegemiseks. Pärast seda pole sul enam kunagi ideedest puudus.
  • ​Mida sa saad teha, et klient end pärast ostu sooritamist erilisena tunneks. Üks kogemuslugu ja üks tööriist, mida kõik võiksid kasutada.
  • ​Konkreetsed sammud ja näited, kuidas kliendi tagasisidet koguda ja 19 kohta, kus seda müügi tõstmiseks kasutada. Usu, paljude peale sa pole ise tulnud. ;)
Mida paremini sa oma (potentsiaalset) klienti tunned, seda lihtsam on võita ta usaldus ja aidata teda nii, et ta on sinuga koos kauem. Kui seda ei tee sina, siis teeb seda sinu konkurent.

KOLM ARUTELU – AINULT 
KULTUURIKATLAS KOHAPEAL KUULAMISEKS

Neist põnevatest aruteludest me otseülekannet ei tee. Tule kohapeale kuulama!

1. TRENDID E-KAUBANDUSES: MILLEGA ON VAJA SAMMU 
PIDADA, ET KA 5 AASTA PÄRAST OLEMAS OLLA. 

Arutelul osalevad: Tõnu Väät, Edward-Edgar Räim ja Timo Porval. Kell 16:30 - 17:00
  • Milliseid makselahendusi eelistatakse.
  • Millised muutused on tarbijakäitumises toimumas.
  • Mida edukad e-poed teisiti teevad (E-kaubanduse liidu liikmete ja ESTO 2000 kliendi näitel).
TÕNU VÄÄT
Tõnu Väät on Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht. Ta on uhke, et praeguseks kuulub liitu juba üle 400 Eesti ettevõtte, aga ka rahvusvaheliselt näiteks Mastercard, AboutYou ja mitmed teised.

Tõnu ärifilosoofia on “Kõik on võimalik, kui seda tahta!” Võib-olla sellepärast ongi liidu liikmete arv viimastel aastatel kahekordistunud ning E-kaubanduse Liit üks suuremaid ja aktiivsemaid erialaliitusid Eestis.
EDWARD RÄIM
Edward-Edgar Räim on ESTO partnersuhete ja müügi juht alates 2021. aastast. Tal on pikaajaline e-kaubanduse kogemus – aastatel 2017-2021 oli ta Bigboxi Eesti ja Läti e-poodide juhataja. 

Tänu e-kaubanduse köögipoole tundmisele ja tihedale otsesuhtlusele e-kaupmeestega, on Edward-Edgaril hea ülevaade eelistatuimatest makselahendustest Eestis, nende kitsaskohtadest ning kaupmeeste ootustest nendele. 

2. MILLISED BÄNNERID, PINNAD JA LAHENDUSED LISAKS GOOGLE’ILE JA METALE VEEL TÖÖTAVAD 
NING KUIDAS NEID KASUTADA

Arutelul osalevad: Olga Peresild, Sander Maasik ja Timo Porval. KELL 17:00 - 17:30
  • Kuidas teha sama eelarvega maksimaalselt hea kampaania, mis teenib kliendi huve?
  • Millised reklaamide formaadid on tõusuteel ja päriselt töötavad?
  • Kuidas on reklaami ostmine meediakanalilt muutunud viimase 10 aasta jooksul?
  • Lisaks tuleb juttu brändi ehitamisest, mobiili tähtsuse suurenemisest jm põnevast ja kasulikust.
OLGA PERESILD
Olga on turunduskommunikatsiooni ja meediaplaneerimise alal töötanud ligi 20 aastat. Analüütiku, projektijuhi, strateegi, arendusjuhi ja tegevjuhi ametid on tema jaoks turunduse erinevaid tahke avanud ja aidanud mõista nende oskuste tegelikku seost äriga.  

Hetkel panustab Olga lisaks muule ka turundusvaldkonna arengusse, olles Turundajate Liidu juhatuse liige. Tulemuskonkurss TULImust on projekt, mille ellukutsumine oli Olga üks südameasjadest.
SANDER MAASIK
Sander on töötanud Delfi Meedias nii reklaamimüüja kui -juhina kokku 9 aastat. Tema eestvedamisel on arendatud ja laiendatud Delfi reklaamtoodete portfelli, et pakkuda klientidele kõige tõhusamat ja tulemuslikumat reklaamikanalit Eestis.

3. AMAZON: E-POODNIKE JA TOOTEOMANIKE HIRM VÕI VÕIMALUS

Arutelul osalevad: Mihkel Moosel, Madis KernA ja Timo Porval. KELL 17:30 - 18:30
  • Kellele Amazon sobib ja mis eeldused sul peaksid sinna minemiseks olema.
  • Mida sa Amazoni minemisel arvestama pead, et sa aega, raha ja närvirakke ei kaotaks.
  • Kas ja kuidas Amazoni ülemvõimule vastu seista. 
MADIS KERNA
Madis Kerna alustas Amazoni-äri dropshipping’uga (kauba saatmine vastavalt tellimustele otse Hiinast USA-sse). 

Aastaid hiljem proovis ta koos lapsepõlvesõbraga kauba saatmist Amazoni lattu. Äri oli nii edukas, et kolme kuuga tehti 100-st eurost 10 000. Täna on ettevõtte kuukäive 150 000 USD. Madis on veendunud, et tegeleb tuleviku ärimudeliga – Factory to Cutomer (F2C).

MIHKEL MOOSEL
Mihkel Moosel on üks Eesti edukamatest Amazonis müüjatest. Viimase 5 aasta jooksul on ta ehitanud seal üles 3 miljonikontot, lansseerinud edukalt enam kui 150 erinevat toodet alates vitamiinidest kuni köögitarveteni ning teinud enam kui 25 miljoni dollari jagu müügitulu. 

Lisaks oma toodetele on ta aidanud kümnetel teistel Eesti ettevõtetel, näiteks Wendrel, Click & Grow’l ja Photopointil jõuda paremate tulemusteni. 

Poolteist aastat tagasi tegi ta ühe suurema Eesti Amazoni exiti. Täna aitab ta järgmistel ettevõtetel koolituste ja mentorluse abil oma müüginumbreid Amazonis tippu lennutada.
TIMO PORVAL, KELL 9:45 - 21:00

PÄEVAJUHT

Timo ülesanne on kutsuda kohale oma ala tipud ning aidata neil oma parimad teadmised sinuni tuua. 

Ta juhib vestlusi, arutelusid ja õhtust programmi, et sinul oleks kõike mugav ja huvitav jälgida kas siis kohapeal või kodusel diivanil.

Samuti loosib ta päeva jooksul välja 16 667 € väärtuses auhindu, mille on välja pannud nii külalised kui Turunduslabor ise.
MARATHON STUDIOS

PRODUKTSIOON

Ahti Kaskpeiti ja Marathon Studiose rohkem kui 15 tiimiliikme õlul lasub vastutus selle eest, et sina saaksid kodus või kohapeal kvaliteetset heli ja produktsiooni nautida. Marathoni tiimi jaoks algab üritus juba eelmisel pärastlõunal ja venib kindlasti öötundidesse. Ikka selleks, et sina saaksid vinge elamuse. ;)

2577 registreerujat seisuga: 11:52 24.11.2022

KULTUURIKATEL, RAHAKRATT, DJ KARINSMATIC JA UUED KONTAKTID 

Päev täis uusi teadmisi ja vaatenurki, kogemuste jagamist ja tohutul hulgal märkmete tegemist väärib ka ühte tõelist meelelahutust. 

Oleme kohale meelitanud Rahakrati (ilmselgelt ainult suure) rahapaki ja SendiStandupiga.

Pärast seda asub plaate keerutama DJ Karinsmatic. Tema loodud mõnusas õhkkonnas saame vahetada teadmisi, vestelda oma valdkonna ekspertidega, leida uusi kliente, koostööpartnereid või lihtsalt olla ja nautida. 

Ja kuna on (must) reede, siis on loomulikult avatud ka baar. 

See on konverents, millest sa ei taha ilma jääda.

​Ah jaa, muidugi on meie poolt ka kogu päeva toitlustus.

RAHAKRATT
Rahakratt on Eesti loetuima rahablogi www.rahakratt.ee looja ja isehakanud oligarh, kes on oma blogis maha kõndinud ja dokumenteerinud tänaseks juba 7-aastase #finantsvabadussõja teekonna. Fännid armastavad Rahakratti juba rohkemgi kui viilutatud saia, labradori kutsikaid ja Arvo Pärti. Kokku.
 
Tavaelus on Rahakratt suvaline magalarajooni jope, kellele ei ole võõras trolliga sõitmine, kes oskab s*tal ajal tatrast mitutkümmet erinevat rooga valmistada, kes toitub peamiselt sihikindlusest ja naabri wifist ning kellele meeldib vabal ajal olla oma lugejate ees (finantsiliselt) alasti. Rahakratt on Eesti esimene finfluencer (financial influencer)!


DJ KARINSMATIC AKA KARIN MAANDI
Konverentsi lõppedes toob karismaatilised helid sinuni 
DJ Karinsmatic aka Karin Maandi, kes lisaks 6-aastasele DJ-karjäärile on olnud üle 10 aasta tegev ka (digi)turunduse maastikul.

Ta on olnud seotud brändidega Estravel, Apotheka, Apotheka Beauty ja MyFitness. Praegu töötab ta vanemkonsultandina META Advisorys, kus naudib korraga mitmete ettevõtete nõustamist ja toetamist (digi)turunduse ja totaalse kommunikatsiooni osas. Lisaks tegeleb ta kasvuhäkkimise ja PR-iga Eesti haridustehnoloogia startupis Alpa Kids.

ÜRITUSE KUTSE ON SAANUD
14 VALDKONNA EKSPERTI.

Kutse saajate hulgas on näiteks:
SVEN NUUM
KATRIN VILIMAA-OTSING
PRIIT KALLAS
VILJO VABRIT
ROLAND TOKKO
JÜRGEN VEERME
RICHARD RÕÕMUSAAR
KETLIN KASAK
HENRI PALMAR
JAANA MALING
RAIDO TAMAR
OLESIJA SAUE
ALDO VASSAR
ERKKI MARKUS
INDREK SAUL

OSALEMISEKS ON KAKS VÕIMALUST 

VAATAN TASUTA OTSEÜLEKANNET

Selle võimaluse puhul saad osa 6 eksperdi teadmistest
  • KATI JA TEET TORIM - KÕHUTUNDETURUNDUS EI TOIMI. KLIENDIST TULEB ARU SAADA
  • SIIRI TIIVITS-PUTTONEN - KUIDAS KASVATADA E-ÄRI? KUIDAS SEDA TEHA KESKKONNASÕBRALIKULT?
  • REIMO ÄRM - UUTE KLIENTIDE LEIDMINE JA OLEMASOLEVATE KASVATAMINE GOOGLE’I JA META REKLAAMIDEGA
  • ​ILMAR MIHKELSOO - SUURTE EELARVETE HALDAMINE KLIKIPÕHISES REKLAAMIS
  • MARELLE ELLEN - INFLUENCER-TURUNDUSE STRATEEGIA WORKSHOP
  • TIMO PORVAL - KUIDAS KLIENTI PAREMINI MÕISTA, TEMAGA PIKAAJALINE SUHE LUUA JA TEMALT TAGASISIDET KÜSIDA
Pärast registreerimist ootab sind üks 290 € väärt võimalus.
2577 registreerujat seisuga: 11:52 24.11.2022

OSTAN PILETI, TULEN KULTUURIKATLASSE KOHAPEALE JA VÕTAN MAKSIMUMI

11 põhjust osta pilet!
  • ​Teemalauad: "strateegia", "mõõtmine", "SEO", "makstud reklaamid", "sotsiaalmeedia" ja "ideed otsas" saad seal mõtteid vahetada ja küsimusi küsida.
  • ​​2-aastane ligipääs kogu päeva salvestisele (350 € +km)
  • ​3 paneeli, mis otseülekandest välja jäävad (97 € +km)
  • ​2-aastane ligipääs “12 tundi turundust. E-kaubanduse eri” 2021 salvestisele (290 € +km)
  • ​Valdkonna tipud ühes saalis koos. Kutse on saanud
    14 eksperti.
  • ​Jaana Malingu kirjutatud kokkuvõtted kõigist esinemistest.
  • ​Võimalikud uued koostööpartnerid ja/või kliendid
  • ​Uute ideede ja teadmiste kogumine väljaspool
    igapäevast rutiini.
  • ​Uued kontaktid ja põnevad jutuajamised
  • ​Söök-jook ja äge melu.
  • Garantii! Ole kogu päeva. Söö, joo, suhtle, ammuta teadmisi ja kui ütled, et see kõik polnud pileti hinda väärt, siis saad boonused endale jätta, maksame tagasi kogu raha ja kuna me väärtustame sinu kulunud aega, saad valida lisaks a) majutuse kahele V Spa Hotellis (350 €) b) õhtusöök kahele NOA restoranis (350 €) või c) aastane Turunduslabori pääse (390 €).
987 € väärtust, teadmisi ja melu 350 € + km eest

ROHKEM KUI RAHA TAGASI GARANTII

Henri Palmar ütleb ikka, et Timo on valmis endal püksid ka jalast ära andma, aga ma võtan täie vastutuse kogu ürituse sisu, boonuste ja päeva eest ning tahan sulle pakkuda maksimumi. Sellepärast ka selline diil.

Seega.

Ole kohapeal kogu päeva. Söö, joo, suhtle, ammuta teadmisi, lae alla boonused ja kui ütled, et see polnud seda raha kordades väärt, siis saad kõik boonused endale jätta, maksan tagasi kogu piletiraha ja kuna ma väärtustan su aega, siis saad kõigele lisaks valida meie kulul endale ühe kolmest:

a) Majutus kahele V Spa Hotellis (350 €)
b) Õhtusöök kahele NOA restoranis (350 €)
c) Aastane Turunduslabori pääse (390 € +km)

KÜSIMUSTE KORRAL

Küsimuste ja murede korral aitab sind Kelly Mattus Turunduslaborist

2021 AASTA ÜRITUS NÄGI VÄLJA SELLINE

Siis said greenroomi tulla vaid toetajad, Turunduslabori tegijad ning mõned koostööpartnerid. 
Seekord saad sina ka ja usu – sa ei taha sellest ilma jääda. 
2577 registreerujat seisuga: 11:52 24.11.2022

2021 AASTAL OSALENUD RÄÄKISID NII

Loe, mida 2021. a samasugust otseülekannet jälginud osalejad arvasid.
Aitäh! Ilma teieta ei oleks sellised üritused võimalikud

ÜRITUSE TOETAJAD

PEATOETAJA

TOETAJA

PARTNERID

ÜRITUSE KORRALDAJAD

Suuri ja ägedaid asju tehakse ikka koos :)