12 TUNDI
    TURUNDUST

E-KAUBANDUSE ERI    

REEDEL, 22. OKTOOBRIL    
KELL 08:45 - 21:00

12 oma ala tippu

22 249 € eest auhindu

Tasuta otseülekanne

Registreerunuid 22.10 kell 06:02 seisuga: 5354

KATRIN VILIMAA-OTSING
KRISTI UNT
SVEN NUUM
VILJO VABRIT
KAIRO KRAANER
JÜRGEN VEERME
ALDO VASSAR
KAROLA KARLSON
ERKKI MARKUS
RAIDO TAMAR
TÕNU VÄÄT
TEET TORIM
KATRIN VILIMAA-OTSING, KELL 9:00 - 09:50

FACEBOOKI KAMPAANIATE STRATEEGIA JA MÕÕTMINE

  • Miks reklaamid tulemusi ei too, kui kõik on justkui õigesti tehtud? Põhilised vead, mida olen sadu kontosid vaadates näinud.
  • ​Eesti turu eripärad ehk mida teha kui sihtrühm on väike.
  • Tehnilised lahendused, mis aitavad paremaid tulemusi saavutada (Dünaamiline remarketing, CAPI, iOS14 seonduvad seadistused)
KRISTI UNT, KELL 10:00 - 10:50

E-KAUBANDUSE TULEVIK BALTIKUMIS: KUIDAS MUUDAB ROHEPÖÖRE VIIMAST MIILI?

  • Eesti e-poed rahvusvahelises konkurentsis. 4 võimalust, kuidas pakkuda konkurentsi e-kaubanduse gigantidele?
  • ​Rohepööre tarnesektoris – Mida teeb logistikasektor keskkonna säästmiseks?
  • ​Milliseks kujuneb kauba tarne tulevikus – Kas tulevik pöörleb tarnekiiruse või keskkonnasäästu ümber?
SVEN NUUM, KELL 11:00 - 11:50

15 IDEED FACEBOOKI POSTITUSTEKS

  • Kui palju sinu Facebooki sisu inimestele korda läheb? 
  • ​Mida postitada peale tootepiltide? Värsked ideed, mida saad kohe kasutama hakata.
  • ​Kuidas läbi postituste rohkem tooteid müüa?
VILJO VABRIT, KELL 12:00 - 12:50

KÕIGE OLULISEMAD MÕÕDIKUD E-POES, MILLE PARANDAMINE TAGAB STABIILSE ÄRI KASVU

Kõik ärid opereerivad piiratud ressursside tingimustes. Kuhu me suuname oma aja ja vahendid, määrab meie edu või ebaõnnestumise. Viljo räägib mõõdikutest ja nende mõjutamise strateegiatest, mida kasutavad oma valdkonna juhtivad e-poed üle maailma, et oma kontkurentidest ees olla. 
Ettekandes tuleb juttu:
  • e-poe kasvu eeldustest,
  • ​tasakaalustatud KPIde olulisusest,
  • ​kasutajakogemuse optimeerimisest.
KAIRO KRAANER, KELL 13:00 - 13:50

PEAMISED GOOGLE ADSI VEAD E-POODIDEL

  • Kuidas muuta Google Ads reklaamid nähtavamaks ja võita tähelepanu? 
  • ​Kuidas kasutada ära remarketing'i võimalused?
  • ​Kuidas katsetada uusi kampaanitatüüpe ja suurendada müüki?
JÜRGEN VEERME, KELL 14:00 - 14:50

KUIDAS LUUA E-POELE KASULIKKU SISU BLOGI FORMAADIS JA MIKS SEE VAJALIK ON? PHOTOPOINTI NÄITEL

  • Miks võiksid toodetele-teenustele blogi formaadis sisu luua? 
  • ​Millest alustada ja mida on vaja arvestada?
  • ​Protsessid ja nipid, et järjepidevalt klientidele väärt postitusi toota.
ALDO VASSAR, KELL 15:00 - 15:50

13 OLULIST E-POEGA SEOTUD JURIIDILIST KÜSIMUST

  • Mil moel võib inimese uudiskirja saajaks lisada?
  • ​Millised on peamised GDPRi rikkumised Eesti e-poodides?
  • ​Millised on 5 peamist probleemi, millega tarbijad Tarbijavaidluskomisjoni pöörduvad?
  • ​Jpm.
KAROLA KARLSON, KELL 16:00 - 16:50

KUIDAS OMA FACEBOOKI REKLAAMIDE VISUAALID MAAILMATASEMELE VIIA

  • Vaatleme peamiseid trende e-poodide Facebooki reklaamides.
  • ​Analüüsime inspireerivaid reklaamivisuaalide näited innovatiivsetelt e-poodidelt.
  • Arutleme, kuidas in-house tiimi või agentuuriga koostöös parimate tulemusteni jõuda.
ERKKI MARKUS, KELL 17:00 - 17:50

10 KÕIGE OLULISEMAT ASJA, MIDA TEHA SELLEKS, ET E-POE MEILITURUNDUSEST MAKSIMUMTULEMUS VÕTTA

  • Miks on üldse kasulik saata turunduskirju? Kellele, mida ja kuidas?
  • ​Kuidas andmete abil täpsemalt sihtida, et rohkem müüki teha?
  • ​Millised turundusautomaatika töövood tuleb kohe käima panna?
RAIDO TAMAR, KELL 18:00 - 18:50

KUIDAS TEHA EESTI E-POELE LINK BUILDING’UT JA JÕUDA GOOGLE'IS TIPPU?

  • Mis on see müstiline SEO-tegevus, mis on aidanud optimeerida üle 15 aasta Google´i algoritmi ühte peamist faktorit? See on tegevus, millest detailselt räägitakse vähe, aga millel on väga oluline osakaal Google’i otsingutulemustes nähtavuse parandamisel.
  • ​E-pood või veebileht ei too iseenesest viiteid ehk linke teistelt lehtedelt. Millised on Eesti e-poodide väliste viidete koduturu näited ja kuidas toimub link building ehk linkide ehitamine laiemalt. Millised on ohukohad ja mida tuleb arvesse võtta?
  • ​Kuidas muuta link building pikaajalisemaks investeeringuks?
TÕNU VÄÄT, KELL 19:00 - 19:50

TRENDID, MIDA PEAD OMA E-POES ARVESSE VÕTMA, ET TEISTEST MITTE MAHA JÄÄDA

  • Millised on Eesti e-poodide peamised probleemkohad, millega jäädakse alla üha suurenevas rahvusvahelises konkurentsis?
  • ​Milliseid makselahendusi ja järelmaksu eelistatakse?
  • ​Kui suur on Eesti e-poodides tagastus?
TEET TORIM, KELL 20:00 - 20:50

“AJATU DIGITURUNDAJA” TÖÖRIISTAD JA OSKUSED MIS SIND TÖÖTURUL EDUKAKS TEEVAD

  • Kliendi teekond ostuni: kuidas erinevad digikanalid seda toetavad. 
  • ​​4 kriitilist oskust, mida õppida, et olla nõutud e-poe turundaja.
  • ​Sotsiaalmeedia roll e-poe turundamisel.
  • ​Ideaalse e-poe kampaania 3 võtit.
TIMO PORVAL, KELL 8:45 - 21:00

PÄEVA JUHTIMINE

Timo ülesanne on kutsuda kohale oma ala tipud ning aidata neil oma parimad teadmised sinuni tuua. 

Samuti loosib ta päeva jooksul välja 22 249 € väärtuses auhindu, mille on välja pannud nii külalised kui Turunduslabor ise.

Tule vaata kas ja kuidas ta 12 tundi kestva live-ülekandega hakkama saab ja võta endaga kaasa ekspertide praktilised nõuanded.

AHTI KASKPEIT, ELISE LOMP

PRODUKTSIOON

Ahti ja Elise õlul lasub kogu vastutus selle eest, et sina saaksid kodus mõnusasti kvaliteetset live-ülekannet nautida. Nende päev algab tegelikult juba eelmisel pärastlõunal ning ürituse ettevalmistus venib kindlasti öötundidesse. Ülekandepäeval peavad nad rohkem kui 12 tundi järjest olema valvsad ja teravad. Äge väljakutse kõigile! ;)

Registreerunuid 22.10 kell 06:02 seisuga: 5354